mieluummin ku jatkaa portfolion tekoa... enhän mä sitä tässä montaa päivää
oo vältellykään...heh ja maanantaina pitäs palauttaa.. ei mitään
paniikkia...

viime viikko taivuteltiin rottinkia..tuli tehtyä sit muutama kippo sekä
vaneripohjalla et yksinkertasella ristikkopohjalla... ja tietysti piti
ärveltää myös sydämen muotonen kori.. tosin kurvit hieman loiveni
punoessa, mut no,..... sellasta sattuu..

ja viikonlopuksi jäinki tänne.. alunperin ajattelin käydä kotona
kääntymäs, et olisin vieny tavaroita ym mut sit tajusin etten mä saa
portfolioa tehtyä jos nyt lähen.... jäin siis tekeen portfolioa
viikonlopux, arvaatkaas kax kertaa olenko vieläkään koskenutkaan siihen...
aivan oikein... juu en... kummasti keksii muuta tekemistä... heh... :) mut
joo...la aamupäivällä lähin sit käymään tampereella shoppaamas ja mukaan
tarttu alunperin aiottujen pääsykoekirjojen lisäksi monia muitaki kirjoja
muttei niistä sen enempää.. ja täällä oli kuulemma sinä aikana satanu
rakeita ja salamoinu ja mä prkl missasin sen.. damn...

anyway... sitte ku edellisenä viikonloppuna käytiin siellä
baarikiertueella niin katottiin siellä kantrin aulassa et olis hunksit
paikalla 13.5 mut aateltiin et ei olla kumpikaan paikkakunnalla... mut sit
ku mä jäinki tänne niin niihän sitä sit marikan kans lähettiin niitä taas
kattomaan. heh. mut selvinpäin molemmat, vaikkei olis kyl niistä jutuista
päätellen välttämättä uskonu.... noh... anyway... muuten oli ihan jees...
mut välillä tuli kyl olo et mä oon ihan liian selvinpäin kattoakseni ku
epätoivoset känniset keski-ikäset tai just 18v riekuu ja osa oli iteki
pukeutunu niin et hyvä ettei rinnat tippunu paijasta ulos.. ei käsitä...

anyhau... ma mulla oli mukamas vapaa pvä, mut se meni soluttautuessa
A-luokan pienaskartelu tunnille ja valmistellessa omia punonnan töitä...
ja ti oli lyhyt katsaus esiintymistekniikkaa ja sitten mentiinki
esittelemään atk:n power point esitykset... joka meni vallan mainiosti..
tosin aamulla huvitti ku halutti jostain syystä pistää päälle turkoosi
paita ja turkoosi kaulaliina ja tajusin vasta myöhemmin et hei mun power
point esityksen taustaväri on kans turkoosi. Sävy sävyyn. heh.. Juu
turkoosia on pukannu jo jonkin aikaa.. piti ostaa yx halinalleki ku se oli
sopivan turkoosi... juups.. ja yllätyksekseni sain sit siitä atksta 5 olin
kuulemma aktiivinen ja avulias tunnilla... no avulias pitää paikkansa mut
muun ajan sit surffailinki melkein netissä... no tulipahan kyl power point
ohjelma tutuksi... :)

 Ja ku ilmasutaidon opettajan kans oli "palaveri"
niin se tuumas vertauskuvallisesti et vaikka minä ja marika ollaan melkein
samanlaisia niin mulla on käsijarru päällä esiintyessä ja marikalla ei ole
jarruja ollenkaan.. heh... juups... ja tänään on tehty helmitöitä ja
huomenna jatketaan niitä harjotuksia.. ja huomenna pitäs periaatteessa
olla kaikki työt valmiina ja arviointinäyttelys josta sit perustetaan
kevätnäyttely jonka rakentamiseen ja purkamiseen menee sit seuraavat kax
viikkoa.. ja portfolioiden esittelyyn kuhan saadaan ne ensin valmiix..
juu... ja ylihuomenna on vikat tunnit yrittäjyystoimintaa..
jippii!!!!!!!!!!!!!!!!! mutta eiköhän tässä taas olluki..... heh.....

ai niin....mulla loppuu koulu 2.6, mut sen pitemmäs en oo jaksanu elämääni
tarkemmin ajatella.. todennäkösesti mä tuun silloin 3.6. kääntymään
kotona vaik hieman retkeilyn puolelle meneeki.. kesäkuu menee lähinnä
pääsykokeissa juostessa ja heinäkuun alus on mahdollisesti kesätöitä kax
viikkoa.. mut se asia selkiytyy ja varmistuu hieman myöhemmin...
et kiirettä pitää...mut eipähän tuu tekemisen puutetta... :)